حراج یک دستگاه خودرو سازمانی

مزایده عمومی (حراج)  مرحله چهارم

       شهرداری بندرماهشهر به استناد موافقت نامه شماره ۳۰۶۴/ش مورخ ۲۳/۱۰/۱۴۰۲  شورای اسلامی شهر در نظردارد یک دستگاه خودرو سازمانی را با مشخصات جدول ذیل زیر به فروش رساند.

 

ردیف نوع دستگاه پلاک مدل رنگ شماره موتور شماره شاسی قیمت پایه (ریال) ۵% ضمانت شرکت در مزایده (ریال) سایر توضیحات
۱ وانت کاپرا ۳۴/ ۸۱۳ط۱۳ ۱۳۹۳ سفید ۸۲۳۱SLS ۸۰۸۶۸۴ ۳.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۹۵.۰۰۰.۰۰۰ دارای سند مالکیت

 

  1. از تاریخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۲ دستگاه های مورد نظر از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ در پارکینگ واحد موتوری شهرداری بندر ماهشهر واقع در انتهای خیابان طالقانی آماده بازدید می باشند.
  2. اسناد مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی Setadiran.ir از مورخ ۲۴/۱۲/۱۴۰۲ ارائه می گردد. روز برگزاری حراج در سامانه مذکور از  ساعت ۸ تا ساعت ۱۴  مورخ ۱۹/۰۱/۱۴۰۳  می باشد.
  3. متقاضیان هر دستگاه موظفند ۵% قیمت پایه را به صورت جداگانه به ازای هر ردیف به عنوان ضمانت شرکت در مزایده به صورت واریز نقدی به حساب سیبا ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳ نزد بانک ملی شعبه شهرداری بندرماهشهر ارائه نمایند.
  4. پس از برگزاری مزایده  و اعلام برنده آن، سپرده شرکت در مزایده  شخص برنده و نفر دوم (تا انعقاد قرارداد) نگهداری و سپرده سایر پیشنهاددهندگان مسترد خواهد شد.
  5. برنده مزایده باید حداکثر تا هفت روز پس از تاریخ ابلاغ، نسبت به واریز کل مبلغ پیشنهادی خود، به حساب شهرداری اقدام نماید. در غیر این صورت تضمین شرکت در مزایده، به نفع شهرداری ضبط می شود و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. درصورتی که برنده مزایده در مهلت مقرر مبلغ پیشنهادی را واریز ننماید نفر دوم به عنوان برنده مزایده اعلام و چنان چه او نیز با توجه به موارد یاد شده بالا، مبلغ را واریز ننماید، تضمین شرکت در مزایده او هم به نفع شهرداری ضبط خواهد شد تا هنگام واریز وجه توسط برنده مزایده، سپرده نفر دوم مسترد  نخواهد شد.
  6. در صورتیکه شرکت کننده تاکنون به هر دلیل مشمول ضبط تضمین شرکت در مزایده شده باشد پاکت پیشنهادی ایشان مفتوح نخواهد گردید.
  7. شهرداری در رد کلیه یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است و این حق را برای خود محفوظ می دارد که تمام یا تعدادی از پیشنهادها را رد نماید و به هیچ وجه مقید به قبول پیشنهاد خاصی نبوده  و برنده مزایده  به تشخیص کارفرما و با توجه به جمیع جهات تعیین و اعلام خواهد شد.   
  8. هزینه کارشناسی، درج آگهی در روزنامه و نقل و انتقال سند به عهده برندگان مزایده می باشد.
  9. برنده مزایده می بایست حداکثر ۱۰ روز پس از واریز وجه به حساب درآمد شهرداری، نسبت به خروج دستگاه از پارکینگ موتوری شهرداری اقدام نماید. در غیر این صورت به ازای هر روز تاخیر مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال از برنده اخذ خواهد شد.

 

                                                                                                 بهشاد بهبهانی

                                                                                      سرپرست شهرداری  بندرماهشهر