برگزاری جلسه پیگیری مشکلات مناطق شهرداری بندر ماهشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر:
بمنظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهرکهای شهید رجایی ، آیت الله طالقانی ومنطقه ۲ ناحیه صنعتی ، جلسه ای با حضور مجتبی آبادی ، حمید غبیشاوی و خانم حیدری از اعضای شورای اسلامی شهر ، و مدیران مناطق سه گانه ، در محل شهرداری شهرک شهید رجایی برگزار شد.
در این جلسه ابتدا حمید غبیشاوی عضو شورای اسلامی شهر ، طی سخنانی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان شهرداری در راه پیشرفت و توسعه شهر تقدیر نمود و خاطر نشان کرد ، برگزاری اینگونه جلسات که بطور ماهیانه از سوی کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر در یکی از مناطق برگزار می گردد ، در راستای پیگیری و رسیدگی به مشکلات عمرانی و خدماتی مناطق با اهمیت وثمربخش می باشد.
در ادامه این جلسه ، مسعود زائری مدیر شهرداری منطقه ۴ طی سخنانی ، جلسات پیگیری مشکلات مناطق را بسیار مفید دانست و خاطر نشان کرد شورای اسلامی شهر ، در ارتباط با حل مشکلات عمرانی ، بسیار کوشا عمل کرده و روند خوبی را در پیش گرفته است همچنین در این جلسه جابری بعنوان نماینده مدیر شهرداری شهرک آیت الله طالقانی هم ، برگزاری اینگونه جلسات را با اعضای شورای اسلامی شهر بسیار مفید در حل مشکلات و مسایل مختلف عنوان کرد .
در ادامه این جلسه مهندس فرج الله قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۲ ناحیه صنعتی نیز طی سخنانی از اعضای شورای شهر در جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات عمرانی و خدماتی در مناطق قدر دانی نمود .
درادامه این جلسه مدیران مناطق شهرداری به بیان مشکلات خود پرداختند که می توان به، زیر سازی و آسفالت ، تعیین محلی مناسب جهت دفتر مدیریت شهرداری شهید رجایی ، و همچنین تعیین جایگاه خاصی جهت ایستگاه آتش نشانی در شهرک رجایی ، تعیین و تکلیف زمینهای بدون صاحب جهت ساخت پارکهای محله ای ، و همچنین بحث کانالهای روباز و لایروبی و روکش آسفالت در شهرک آیت الله طالقانی و خط کشی و رنگ آمیزی معابرو سرعت گاهها ، زیر سازی و آسفالت ، و ساماندهی پارک لاله در ناحیه صنعتی اشاره کرد.
در پایان این جلسه مهندس قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۲ ناحیه صنعتی ، با اعلام این خبر که تا پایان سالجاری همه فضاهای سبز در این منطقه به سیستم آبیاری تحت مجهز خواهد شد ،خاطر نشان کرد ، این اقدام باتوجه کمبود آب ، بسیار مطلوب و اثر بخش خواهد بود.
خاطر نشان می گردد . اعضای محترم شورای اسلامی شهر حاضر در این جلسه ، قول دادند مشکلات مطرح شده را پیگیری ورسیدگی نمایند.