پروژه های متوقف شده شهرداری بندرماهشهر فعال شدند

شهردار بندرماهشهر از فعال شدن چهار پروژه مسکوت مانده این شهر خبر دارد.

مجاهد نظارات گفت: با پیگیری های صورت گرفته برخی پروژه های این شهرداری که در ماه های اخیر به دلیل مشکلات مالی مسکوت مانده بودند فعال شدند.

نظارات گفت: این پروژه ها شامل ساماندهی خروجی بندرماهشهر حدفاصل پل ولایت تا پل فرودگاه، ساماندهی میدان الغدیر بندرماهشهر، ساماندهی و ایجاد فضای سبز حاشیه غربی خور است.

شهردار بندرماهشهر گفت: متاسفانه در ماه های گذشته بسیاری از زیرساخت های فضای سبز شهر از بین رفته بود که در دو ماه اخیر تمامی پمپ‌ها و تجهیزات آبیاری تعمیر یا تعویض شدند و برای احیای فضای سبز از مکمل های تقویت و رشد فضای سبز استفاده شده تا مجددا شاهد طراوت فضای سبز شهر باشیم.

نظارات گفت:طی دو ماه اخیر در حوزه آسفالت شهری نیز اقدامات خوبی همچون آسفالت ضلع شرقی خور، آسفالت کوی آزادگان ، آسفالت چهارراه ابوذر ، آغاز ساماندهی جاده سلامت و لکه گیری های روزانه سطح شهر در حال انجام است که در روزهای آینده حوزه آسفالت به صورت ویژه تقویت خواهد شد.

نظارات در پایان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مالی و برگرداندن شهرداری به ریل خدمت ، علاوه بر اجرای برنامه های میان مدت، تمامی خرج های غیر ضرور را حذف و صرفه جویی منابع در نحوه اجرای پروژه ها را به حداکثر رسانده ایم.