پیام مشترک شهردار، رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت ۱۳ آبان روزملی مبارزه بااستکبار جهانی

پیام مشترک شهردار، رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر بمناسبت ۱۳ آبان روزملی مبارزه بااستکبار جهانی

بسمه تعالی
۱۳ آبان در تقویم رسمی کشور به عنوان “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نامگذاری شده است .
سیزدهم آبان درواقع نقطه پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران حضرت امام خمینی (رض) ، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی درمقابل دانشگاه تهران و تسخیر غرورآفرین لانه جاسوسی امریکا ازحوادث مهم در این روز است.

سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است. سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ، هرچند خودش را قدرت مند نشان دهد ایستاد.

یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است. اگرچه امروز همگان شاهدند که نظام سلطه خوی شیطانی، خود را در لحن و کلام آشکار کرده و رییس جمهور خبیث آمریکا با وقاحت تمام، ملت بزرگ ایران را آماج توهین وتهدید قرار می‌دهد اما مردم بصیر ایران اسلامی و شاگردان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) همواره مکر و حیله‌های دشمن را می‌شناسند و به دشمن اعتماد ندارند و دریافته‌اند که پایانی برای خباثت‌ها و دشمنی‌های آمریکا و نوچه‌های اروپایی‌ها و منطقه‌ای‌اش وجود ندارد.

مراسم ۱۳ آبان امسال هم با شعار استکبارستیزی با شکوه‌تر از  سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و تهدیدهای ترامپی علیه ملت ایران به نتیجه نخواهد رسید و مردم بار دیگر آنان را از  گفتار و عمل خود پشیمان خواهند کرد.
به حول قوه الهی مردم بصیر و خداجوی بندرماهشهر همدوش با دانش آموزان ودانشجویان انقلابی خود، امثال نیز در سیزدهم آبان، با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ ۱۳ آبان با عشق و ایمان به آرمان خویش، همه ی قدرت های استکباری را به سخره خواهند گرفت و شکوه پوشالی شان را پایمال خواهند کرد.
ان شاالله

آبان ۱۳۹۷

مجاهد نظارات
شهرداربندرماهشهر
مجتبی آباد رییس واعضای شورای اسلامی شهربندرماهشهر

 1