رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر: ?توسعه فضای کتابخانه ای در بندرماهشهر یک اولویت است

?رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: توسعه فضای کتابخانه ای و کمک به ترویج فرهنگ کتابخوانی برای آگاه سازی شهروندان در زمینه های مختلف به یک اولویت مهم در بندرماهشهر تبدیل شده است.

?به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، مجتبی آبادی در بازدید امروز خود از کتابخانه ی مرکزی بندرماهشهر اظهار داشت: همواره نگاه مدیران استانی به بندرماهشهر نگاه شهرستان برخوردار بوده و به همین دلیل بعضا این شهرستان را از داشتن اعتبارات لازم بی نصیب گذاشته اند.

?وی افزود: از این رو در این شرایط، شهرداری و شورای اسلامی بندرماهشهر همواره یاری گر دستگاه های اجرایی از جمله نهاد کتابخانه ها بوده تا بتوان به خوبی به امور جاری و انجام اقدامات اساسی بپردازند.

?آبادی با بیان اینکه شهرداری بندرماهشهر همواره نسبت به نهادکتابخانه ها نگاه ویژه ای داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرماهشهر جزء معدود شهرداری های کشور است که همواره در پرداخت نیم درصد از درآمدهای خود به نهاد کتابخانه ها به صورت ماهانه پیش قدم بوده و در رفع نیازمندی های این نهاد تلاش کرده است.

??رئیس شورای اسلامی بندرماهشهر در بخش دیگری از صحبت های خود به همکاری های آینده شهرداری و شورای اسلامی بندرماهشهر با نهاد کتابخانه های عمومی بندرماهشهر اشاره کرد و گفت: طبق پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده، در نظر داریم نسبت به گل کاری در فضای کتابخانه با استفاده از گلدان ها اقدام شود؛ همچنین جهت تسهیل در شناسایی محل کتابخانه های عمومی تابلوهای کتابخانه ها در طرح تابلوهای ترافیکی که با حضور شرکت معتبر مشاور در حال طراحی و برنامه ریزی است، دیده شود.

?آبادی در پایان عنوان کرد: برای بهبود فضای کتابخانه ای پیشنهاد طرح های المان های شهری به شورا از طرف کتابخانه ها ارائه می شود و ازتلویزیون شهری جهت معرفی کتابخانه ها نیز استفاده خواهد شد.