کمبود قیر و بارندگی ها عوامل تاخیر در آسفالت معابر بندرماهشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای شهر بندر ماهشهر،روح الله ابراهیمیان مسئول دفتر فنی شهرداری بندرماهشهر اظهار کرد: برنامه ریزی آسفالت معابر از ابتدای سال جاری آغاز شد که متاسفانه نوسانات ارز باعث شد قیمت قیر سیر نجومی پیدا کرده و در بازار نایاب شود. 

وی گفت: پیش از نوسانات اخیر بازار، هر تن قیر به قیمت حدودا ۷۰۰هزارتومان خریداری میشد و با افزایش نرخ ارز قیمت قیر به بیش از ۴میلیون تومان رسید که علاوه بر گرانی نایاب هم شد.

مسئول دفتر فنی شهرداری بندرماهشهر ادامه داد:گرانی و کمبود قیر باعث شد هجم زیادی از آسفالت ریزی ها متوقف و تنها به برخی موارد ضروری اکتفا شود و متاسفانه هنوز هم عرضه قیر به روال عادی بازنگشته است.

ابراهیمیان اذعان داشت: با پیگیری های فراوان مقداری قیر خریداری شده اما با توجه به بارش ها و رطوبت بالای زمین نمیتوان آسفالت معابر و خیابان ها را به درستی انجام داد زیرا باعث افت کیفیت و تخریب آسفالت خواهد شد که دوباره کاری و اتلاف بیت المال را در پی خواهد داشت.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از شهروندان بابت مشکلات به وجود آمده عذرخواهی میکنم و تلاش می شود در صورت مساعد بودن وضعیت جوی عملیات آسفالت معابر و خیابان ها مجددا آغاز گردد.