تشکیل جلسه ستاد نوروزی در شهرداری بندرماهشهر

ظهر سه شنبه مورخ ۲۳بهمن جلسه ستاد نوروزی به ریاست شهردار بندرماهشهر و با حضور معاونین ، مسئولان واحد ها و شهرداران مناطق در سالن جلسات شهرداری بندرماهشهر برگزار شد.

شهردار بندرماهشهر در ابتدای جلسه با تشکر از مردم شهرستان بندرماهشهر بابت حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهار کرد: مسئولین واحدها باید نهایت تلاش خود را برای آماده سازی شهر جهت فرا رسیدن نوروز و استقبال از میهمانان نوروزی به کار ببندند.

وی افزود:در چند روز اخیر بارندگی ها مانع ادامه لکه گیری ها گردید لذا معابر و خیابان ها علی الخصوص فاز۵ و فاز۷ باید با سرعت بیشتری لکه گیری و آسفالت شود. مشکل تجمیع آبهای سطحی مابین فنی حرفه ای و فاز۷ تا پیش از عید با لوله گذاری برطرف گردد. رنگ آمیزی جداول و تابلوها سریعتر پیگیری و انجام شود.

نظارات ادامه داد: اعتبار سیستم روشنایی جاده مجیدیه تامین و اجرای آن توسط واحد تاسیات پیگیری شود. تعریض ورودی شهر از سمت سازمان برق سرعت بیشتری به خود گرفته و زودتر به اتمام برسد و سیستم روشنایی آنهم نصب و تجهیز گردد. تمامی سرویس های بهداشتی سطح شهر باید به صورت روزانه بازدید و مشکلات احتمالی آن برطرف شود. گاردریل های جاده کمربندی تعمیر و پاکسازی گردد.

وی ادامه داد: زیرسازی پارکینگ نمایشگاه دائمی در دستور کار قرار گیرد. طراحی روشنایی میدان امام علی(ع) شهرک طالقانی انجام و تلاش شود تا پیش از سال نو اجرا شود. کارهای خدماتی ، پاکسازی و فضای سبز ، در ایام نوروز در بندرماهشهر و شهرک ها با جدیت بیشتری دنبال شود.

در ادامه جلسه مصوبات پیشین قرائت و مسئولین واحدها به تشریح عملکردهای نوروزی خود پرداختند.