تعریض بیش از۶هزار متر از مسیرهای ورودی بندرماهشهر در سال۹۷

شهردار بندرماهشهر: در سال جاری بیش از ۶هزار متر از مسیر های ورودی بندرماهشهر تعریض شد.

مجاهد نظارات شهردار بندرماهشهر با اشاره به ساماندهی خیابان ها و معابر موجود در ورودی های این شهر اظهار داشت: بندرماهشهر یکی از شهرستان های مهم و استراتژیک کشور محسوب می شود و حجم تردد خودروهای سبک و سنگین در جاده های مواصلاتی این شهرستان بسیار بالاست. بسیاری از خودروهای عبوری مربوط به مسافرینی هستند که برای سریعتر رسیدن به مقصد گاها در شهر توقف هم نمی کنند. لذا استاندارد سازی و تعریض ورودی ها یکی از ملزومات بندر استراژیک ماهشهر محسوب می شود.

نظارات ادامه داد: از ابتدای سال جاری تعریض خیابان های ورودی در دستور کار شهرداری قرار گرفت. در سال۹۷ طرح تعریض ۶هزار و ۲۵۰متر از ورودی ها و مسیر های پر تردد بندرماهشهر اجرایی شد.

این مسئول افزود: ورودی بندرماهشهر از سمت هندیجان حدفاصل میدان شهیدفهمیده تا میدان کارگر به طول ۲هزار متر در اوایل سال جاری تعریض گردید که ۶متر به عرض این مسیر افزوده شد. حدفاصل دانشکده سما تا میدان شهیدفهمیده هم به طول ۱۴۰۰متر تعریض و ۶متر به عرض این جاده افزوده شد.

نظارات ادامه داد:تعریض حدفاصل پل ۱۷شهریور(انتهای خیابان شریفی) تا میدان مدرس به طول ۹۵۰متر انجام شد که در این پروژه ۴هزار و ۳۲۰مترمکعب خاکبرداری و معادل آن زیرسازی های لازم اعم از میکس آهک، ساب بیس و بیس انجام و لایه های آسفالت آن پهن گردید. عرض این مسیر حدودا ۶متر اضافه شد و در سال جدید ساماندهی حاشیه این بلوار نیز آغاز خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر ادامه داد: حدفاصل میدان کارگر تا ورودی فاز۷ به طول ۶۰۰متر تعریض گردید. در این پروژه بیش از ۴هزار و ۸۰۰مترمکعب خاکبرداری و پس از زیرسازی های لازم لایه های آسفالت آن پهن گردید و حدود۶متر به عرض این مسیر افزوده شد تا تردد خودروها تسهیل گردد.

نظارات افزود:ورودی و خروجی بندرماهشهر از سوی ناحیه صنعتی(اداره برق) به طول ۶۵۰متر تعریض و زیرسازی های لازم انجام شد. قسمت خروجی آن به اتمام رسید اما ورودی این قسمت به دلیل تعلل در جابجایی پایه های برق اندکی با کندی پیش می رود که به محض اتمام جابجایی ها، آسفالت خواهد شد. در این عملیات ۳متر به مسیر خروجی و ۴ونیم متر به مسیر ورودی افزوده خواهد شد.

شهردار بندرماهشهر خاطرنشان کرد:تعریض ورودی بندرماهشهر از سوی ایستگاه راه آهن نیز به طول ۵۵۰متر در حال انجام است که زیرسازی آن به صورت کامل انجام شده و هماهنگی های لازم با اداره راه و پلیس راهنمایی رانندگی جهت اعمال اصلاحات هندسی در حال انجام است و این پروژه اوایل سال آینده به اتمام خواهد رسید.

نظارات در پایان خاطرنشان کرد:۹۰درصد پروژه های ذکر شده در قالب طرح های امانی اجرا شده است.