بودجه سال ۹۸ شهرداری بندرماهشهر تصویب شد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بندرماهشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بندرماهشهر خبر داد.

مینا افشون ، رییس کمیسون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با اعلام این خبر اظهار کرد:بودجه سال ۹۸ شهرداری بندرماهشهر بر پایه ۱۵۶میلیارد تومان برنامه ریزی شده است و امید می رود این بودجه به صورت کامل محقق شود.

مینا افشون گفت:بیش از ۲۰ جلسه فشرده و بلندمدت در خصوص بررسی بودجه ۹۸ در مجوعه شورا برگزار گردید. از شهردار، معاونت ها و مسئولین واحد ها دعوت شد تا جهت ارائه توضیحات و دفاع از طرح هایشان در جلسات تدوین بودجه شرکت نمایند.

وی ادامه داد: تمامی تلاش مجموعه شورا و شهرداری بر این بود اختصاص بودجه در راستای اولویت ها و رفع مشکلات مردم تدوین شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: ۵۲درصد از بودجه سال ۹۸ به کارهای عمرانی و ۴۸درصد آن به امورات جاری اختصاص داده شد.

وی ادامه داد:اولویت اختصاص بودجه مربوط به تکمیل طرح های نیمه تمام ، زیرسازی ، آسفالت و زیباسازی بندرماهشهر و شهرک های اطراف میباشد.

وی ادامه داد: باتوجه به عمده مشکلات شهروندان عزیزمان در فاز۶ ، فاز۷ و شهرک رجایی درصد ویژه ای از بودجه برای لوله گذاری و احداث کانال دفع آبهای سطحی ، پارک های محله ای و همچنین زیرسازی آسفالت در این مناطق اختصاص یافته است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در خصوص پروژه های شهرک طالقانی اظهار داشت: درصدی از بودجه برای احداث بازار احشام ، زیرسازی و آسفالت خیابان ها در شهرک طالقانی و ساماندهی کانال های دفع آبهای سطحی اختصاص داده شده است. البته از استانداری مبلغ ۵ میلیارد تومان جهت ساماندهی کانال های روباز اطراف این شهرک درخواست شده است و اگر این مبلغ محقق شود، حجم قابل توجهی از کانال های شهرک طالقانی در سال جدید ساماندهی خواهد شد.

 1