اتمام درپوش گذاری کانال های منازل ان/خیابان مقابل بانک ملی ناحیه تعریض شد

فرج الله قنواتی مدیریت منطقه۲ شهرداری بندرماهشهر اظهار کرد:متاسفانه جوی های عمیق و روباز یکی از مشکلات جدی ناحیه صنعتی محسوب می شود که علاوه بر ایجاد مشکلات بهداشتی ، در زیبایی های مناظر شهری نیز تاثیر منفی داشته است.

قنواتی ادامه داد: با توجه به طول زیاد جوی های روباز در منطقه۲ و وجود مشکلات مالی که این روزها دامنگیر تمام شهرداری ها شده است ، ساماندهی و درپوش گذاری آن به صورت محدود در سطح منطقه اولویت بندی گردیده است.

وی عنوان کرد:سال گذشته جوی های خیابان پشت مسجد جامع به صورت کامل درپوش گذاری و خیابان آن تعریض گردید. عملیات در پوش گذاری جوی های منازلN هم به اتمام رسید. جوی های اطراف بانک ملی ناحیه نیز به صورت کامل دال گذاری شد و در خیابان مقابل این بانک عملیات تعریض خیابان به اتمام رسید . در ضلع جنوبی بانک ملی دال گذاری و پیاده رو سازی همچنان ادامه دارد.

فرج الله قنواتی افزود: متاسفانه به دلیل نبود سیستم دفع فاضلاب در ناحیه صنعتی کانال های دفع آبهای سطحی عملا کار سیستم فاضلاب را انجام می دهند و لایروبی این جوی ها تاثیر چندانی در حجم آب درون جوی ها ندارد که لازم است آبفا هرچه سریعتر برای این معزل چاره اندیشی کند.

قنواتی خاطرنشان کرد: جوی های منطقه بازار و چهار راه رازی بیش از حد دچار ازدیاد حجم آب بودند؛ برای رفع این مشکل ، عملیات لوله گذاری در انتهای خیابان خوارزمی صورت پذیرفت که در پی آن آب این جوی ها به سمت پل امیرکبیر و سپس به خارج از محدوده شهری هدایت می شود.