مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهیدمطهری شهرداری بندرماهشهر با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهرسرهنگ خیران پور

مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهیدمطهری شهرداری بندرماهشهر با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهرسرهنگ خیران پور

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری (بسیج کارکنان) در ساعت ۱۴ روز یک‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در محل سالن جلسات شهرداری مرکزی برگزار گردید.

در این مراسم که به میزبانی شهرداری و با حضور آقای مهندس صفری شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، جناب سرهنگ پاسدار عبدالله خیران پور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرماهشهر ، برادر بسیجی سجاد نریموسی مسئول حوزه مقاومت بسیج کارمندی ادارات شهید باهنر و نیز معاونان ، و تعدادی از بسیجیان حضور داشتند.

در آغاز، آیاتی از سوره مبارکه با نوای قاری بسیجی آقای دریساوی تلاوت گردید و سپس حسین صفری شهردار در خصوص جایگاه بسیج در ادارات ایراد سخن فرمودند همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، ضمن قدردانی از حمایت‌های همیشگی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از بسیج و همکاری ارزشمند در معرفی شایسته فرماندهان و نیز تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه آقای مرتضی حیدری فرمانده سابق، انتخاب بجا و شایسته آقای مهندس محسنی را به‌عنوان فردی فرهیخته با ابعاد مختلف علمی و انقلابی به‌عنوان فرمانده جدید، تبریک گفته و برای ایشان در این سِمَت، آرزوی توفیق نمودند.

ایشان در تشریح موفقیت‌های پایگاه بسیج شهید مطهری آن را مرهون زحمات فرمانده قبلی و همکاری ارزشمند همه بسیجیان در این مجموعه دانستند. برادر پاسدار خیران پور ، ضمن درخواست مؤکد از مجموعه مدیریتی شهرداری و شورای اسلامی شهر برای تداوم همکاری‌های مُجدّانه و ثمربخش با بسیج کارکنان، از تمامی بسیجیان نیز خواستند تا با حضور در کنار فرمانده جدید، در پیشبرد اهداف و مسئولیت‌های تعیین‌شده در راستای ارزش‌های دینی و انقلابی اهتمام داشته باشند.

در ادامه، آقای صفری ، ضمن خیرمقدم به میهمانان، به رایحه دل‌انگیز ایثار و شهادت و آزادگی در فضای عمومی و کاری و اداری شهرداری ، اشاره نموده و از فعالیت‌های شبانه‌روزی و بی‌شائبه بسیجیان در همه سطوح، به‌ویژه در شرایط خاص که بسی فراتر از وظایف محوله ایشان نیز می‌باشد عمیقاً قدردانی نمودند. ایشان ضمن تشکر از تلاش ارزنده آقای حیدری ، فعالیت‌های چشمگیر پایگاه «شهید مطهری» را مطابق با نام بزرگ این شهید گرانقدر دانستند و بر اهمیت همکاری معاونت اداره ، در این پیشبُرد کارها تأکید نمودند. فعالیت‌هایی مانند گروه‌های صالحین و «ارتقای شأن خدمتگزاری» لازم و ضروری برشمردند و بسیجیان را در این زمینه، الگو و نمونه تراز توصیف نمودند.

در پایان  این مراسم از زحمات آقای حیدری فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج بندر ماهشهر منصوب شدند تقدیر و بهروز محسنی فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید مطهری شهرداری بندر ماهشهر معارفه گردید.