پیام تبریک مشترک رییس شورای اسلامی شهر وشهرداربندرماهشهر درآستانه عید بزرگ غدیرخم

پیام تبریک مشترک رییس شورای اسلامی شهر وشهرداربندرماهشهر درآستانه عید بزرگ غدیرخم

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب (ع)

عید غدیر خم، عید الله اکبر عید آل محمد و علی، عید عدالت و رهبری، عید انسانیت و کمال و عشق و جمال فرا می رسد و دلهای مشتاق به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت الهی یعنی تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت حضرت علی(ع) جشن می گیرند و مؤمنان شادی می کنند و تو گویی ذرات وجود به رقص می آیند و عالمی غرق در شور و مستی می گردد.

غدیر» تنها یک آبگیر کوچک در سرزمین عربستان نیست، بلکه دریایی است همیشه جوشان که از هجدهم ذیحجه سال دهم هجری تا انتهای تاریخ می‌جوشد و جاری است تا تشنگان اخلاق، انسانیت و حاکمیت معنویت و عدالت را سیراب کند.

اگر چه «غدیر» در یک نیم‌روز رخ داد اما همه مسلمانان و شیعیان و بلکه تمام انسان‌های پاک و آزاده در طول تاریخ به درس‌ها و عبرت‌های آن محتاج‌اند تا بدانند هیچ آیین و دینی بدون «ولایت» کامل نیست؛ ولایتی که ردای آن تنها بر وجود انسان‌های کامل و پاک‌سیرتی همچون علی بن ابیطالب (ع)  برازنده است.

بحمدالله امروز سایه سار ولایت و خنکای معنویت بر پهندشت ایران عزیز و اسلامیمان چتر گسترانده و تأسی به سیره معصومین(ع) چراغ راهی است تا سرمنشاء معنویت و ایمان را از عمق وجودمان پاس بداریم و نیک شماریم.
رجاء واثق داریم مادامی که عطر ولایت و ولایتمداری جان و دلمان را می پیراید و خوشگوار می سازد، گزندی جامعه و کشورمان را تهدید نخواهد ساخت و ایمان داریم غدیر حبل المتین پیامبر عظیم الشأن اسلام است تا از برکت توسل به آن، نور امید و ارادت و ایمان را در جان و روانمان متجلی سازیم.

اینجانبان عید غدیر را به محضر نورانی امام عصر حصرت مهدی(عج) ونایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) ، مسلمانان و حق جویان و عدالتخواهان جهان بویژه به مردم شریف و مؤمن وولایتمدار بندرماهشهر تبریک وتهنیت عرض می کنیم و امیدواریم خداوند منان دلهای همه ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی گرداند و توفیق بیش از پیش به همه عطا فرماید.

مجتبی آبادی
رییس شورای اسلامی شهر
مجاهد نظارات
شهرداربندرماهشهر