اجاره پارکینگ واقع در پشت خیابان منتظری به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع.

آگهی مزایده عمومی مرحله اول

         شهرداری بندر ماهشهر به استناد موافقت نامه شماره ۹۶۱۱/ش مورخ ۳۱/۰۱/۸۷ شورای اسلامی شهر در نظر دارد پارکینگ واقع در پشت خیابان منتظری بندر ماهشهر را از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی اجاره دهد.

الف : موضوع : اجاره پارکینگ واقع در پشت خیابان منتظری به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع.

ب : مبلغ مال الاجاره ماهانه ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (به ازای یک سال ۳.۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ریال)

ج : مدت زمان اجاره : یک سال شمسی.

شـرایط مزایده :

  • اسناد مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی ir از مورخ ۰۵/۰۶/۱۴۰۳ تا ساعت ۱۸ مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۳ ارائه می گردد. بارگذاری پاکت ها در سامانه مذکور تا ساعت ۱۸ مورخ ۲۶/۰۶/۱۴۰۳ و بازگشایی مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۳ می باشد.
  • پیشنهاددهندگان می بایست جهت تضمیـن شرکت در مزایده پنـج درصـد مبلـغ اولیه ( ۱۶۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال)‌ را به یکی از دو  طریق زیر ارائه نمایند :

الف : فیش واریز مبلغ فوق به حساب سیبا شماره  ۰۱۰۵۲۹۴۱۶۷۰۰۳  نزد بانک ملی ایران به نام  شهرداری بندر ماهشهر.

ب : ضمانت نامه بانکی به نام شهرداری بندرماهشهر طبق فرمت پیوست اسناد

تبصره یک : ارسال چک، سفته و وجه نقد به هیچ وجه قابل قبول نبوده و از موجبات رد پیشنهاد محسوب خواهد شد.

تبصره دو : پس از برگزاری مزایده  و اعلام برنده آن، سپرده شرکت در مزایده  شخص برنده و نفر دوم (تا انعقاد قرارداد) نگهداری و سپرده سایر پیشنهاددهندگان مسترد خواهد شد.

تبصره سه : ارائه تضمین شرکت در مزایده قبل از جلسه بازگشائی پاکات به واحد حراست واقع در طبقه اول ساختمان مرکزی شهرداری الزامی میباشد.

تبصره چهار : هر گاه برنده مزایده از عقد قرارداد خودداری کند یا پس از ابلاغ قانونی حداکثر تا هفت روز حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده او به نفع شهرداری ضبط و قرارداد با نفر بعدی منعقد خواهد گردید و در صورتی که برنده دوم نیز ظرف مهلت هفت روز پس از ابلاغ قانونی حاضر به عقد قرارداد نشوند سپرده او به نفع شهرداری ضبط خواهد شد. 

  • شهرداری در رد کلیه یا قبول هر یک از پیشنهادها مختار است و این حق را برای خود محفوظ می دارد که تمام یا تعدادی از پیشنهادها را رد نماید و به هیچ وجه مقید به قبول پیشنهاد خاصی نبوده و برنده مزایده  به تشخیص کارفرما و با توجه به جمیع جهات تعیین و اعلام خواهد شد.
  • حسب آئین نامه مالی شهرداری چنانچه مزایده به نصاب لازم (حداقل ۳ پیشنهاد سالم ) نرسد: مزایده تجدید می گردد.   

 

مجاهد نظارات

شهردار  بندرماهشهر

پارکینگ خیابان منتظری