تعویض و نصب تمثال شهدای بندر ماهشهر در ورودی های شهر با همکاری تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس

تعویض و نصب تمثال شهدای بندر ماهشهر در ورودی های شهر با همکاری تعدادی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس

شهرداری بندرماهشهر با همکاری تعدادی از خادمین و ایثارگران و همرزمان شهدای معزز ماهشهری جهت تجلیل از مقام شامخ شهداء ، اجرای طرح نصب تمثال شهدا در معابر شهری را آغاز نمودند.

این کار به‌واسطه بزرگداشت حماسه سازی، شجاعت و کرامت انسانی شهداء و همچنین ایمان و عشق آنان به تداوم انقلاب اسلامی منجر شد تا به پاس فداکاری آنان گوشه ای از نمای شهر به تمثال شهدای عزیز مزین شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با بیان اینکه شهرداری در مقوله نصب تمثال شهداء نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت را نیز دنبال می‌کند ، اعتلای ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه یکی از ثمرات نهادینه شدن این فرهنگ در بین جامعه است که در گام نخست باید مردم با شهداء و دستاوردهایشان آشنا شوند لذا طرح نصب یا تعویض تمثال شهداء در شهر و شهرک ها آغاز شده است.

همچنین تأکید بر نامگذاری کوچه‌ها و معابر به نام شهداء در سطح معابر شهر و شهرکها باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تکریم خانواده‌های معظم آنان وظیفه تک تک نهادها بوده و نصب این یادمان‌ها کوچکترین اقدام در زنده نگه داشتن رشادت و فداکاری‌های شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در پایان با تاکید بر گسترش و ترویج آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس ، بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت پاسداشت نام و یاد شهداء ، شهرداری با همکاری تعدادی از جامعه ایثارگران و جانبازان در راستای تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای خواهد داشت.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر

 

 1